maandag 2 mei 2016

Sia en Rosanne are going to America!

Sia en Rosanne vertrekken op avontuur naar Amerika, natuurlijk niet alleen; de mama en papa gaan ook mee. Mama Barbara ken ik van enkele gezellige naaidates (ze heeft ook een blog: lilliepawillie.wordpress.com) en ze wonen ook bij ons in de buurt.
Onze Lenn zit samen met Sia in de klas... Je ziet: er zijn toch wel enkele raakvlakken ;-)
Sia gaf vorige week een afscheidsfeestje voor de kindjes van de klas en Lenn nam enkele zelfgemaakte spullen mee.


De meisjes kregen beiden een minivlaggenlijntje om hun kamertje ginder mee op te fleuren.
Ze kregen ook beide een flockje, zodat iedereen ze ginder onmiddellijk leert kennen!



Sia, Rosanne, Barbara, Lode: wij wensen jullie een supertoffe ervaring, heel veel leuke momenten om later aan terug te denken en heel veel mooi weer ginder ;-)
Ik ga jullie missen!

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk, die naamflockjes! Ze gaan meteen vriendjes maken en iedereen zal weten hoe hun namen geschreven worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief van je!! dankjewel!! en het is wederzijds, ik ga jou en jullie en alles hier ook missen... zeker nu het zo dichtbij komt, voel ik het steeds meer... :-( Maar met deze kadootjes gaan we nog vaak aan mekaar denken he! de beide slingertjes liggen al klaar om meegenomen te worden!! en de flock gaat echt super zijn! bedankt!! en ook bedankt voor alles, je fijne gezelschap, het naaisalon, de gezellige babbels, wat ik van je leerde, en zoveel meer... XXXXXXXXX!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...