zaterdag 12 maart 2016

Update van de achterstand...

Bloggen, dat komt er hier steeds minder en minder van... Mede door Instagram, waar ik alle foto's post van nieuwe creaties, denk ik er vaak niet meer aan om ze ook hier te plaatsen. Dus doen we eventjes een inhaalmanoeuvre en krijgen jullie ineens enkele naaisels te zien...


Vlaggenlijntje voor pasgeboren Louise


Een nieuwe Charlie voor Lenn.


Een Newcastle Cardigan voor de echtgenoot... Hier was (en ben) ik supertevreden over, de afwerkingen lukte prima, ik gaf sierstiksels, de kleuren passen goed bij elkaar...
Maar hij past niet!
Ik paste het patroon al aan (mouwen inkorten, schouders versmallen) en nog past hij langs geen kanten!
Grrrrr...








Een nieuwe Louisadress voor mezelf in een stofje van Lotte Martens.
De aan-foto's hebben jullie nog te goed...


(de zoom naaide ik met de hand)




Een draagzakje uit Stof-Voor-Durf-Het-Zelvers 2




En Lenn wilde er graag ook eentje...


Een nieuwe Wolf-pyjama voor Line,
met schouderstukjes zodat ze haar cape ook hieraan kan vastmaken.



2 opmerkingen:

  1. amaai dat zijn weer mooie stukken allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jawadde, zo'n lange rij met creaties!
    jij hebt zeker geen zittend gat... doe zo verder want ik vind het allemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...