donderdag 2 oktober 2014

Uitslag give away

Ik beloofde de uitslag van de give away op maandag 29 september... Door het slechte nieuws dat we kregen liep de planning een beetje in het water, maar ik wil jullie toch niet langer in spanning houden.
Er waren 8 geïnteresseerden. Ik schakelde random.org in en dit is het resultaat:



De zesde reactie was van Anneleen. Gefeliciteerd!
Stuur je mij een mailtje op elkenys84 (at) gmail (dot) com?
Dan komt het boekje zo snel mogelijk jouw richting uit...

2 opmerkingen:

  1. Oei Elke, ik kan me wel voorstellen dat je hoofd daar nu niet naar stond...
    Ik zal je mijn adres bezorgen, tof, bedankt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn nu andere prioriteiten he...
    Dat begrijpen we allemaal wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...