vrijdag 13 juni 2014

Stoffendepot in Blankenberge

Tijdens het weekend van O.-H.-Hemelvaart trokken we met de familie naar onze Belgische kust, naar Blankenberge.

Op voorhand werd er mij verteld dat er in Blankenberge een stoffenwinkel is, 'Stoffendepot' genaamd, die echt wel een bezoekje waard is.
Wel, ons mama en ik zochten dus op internet naar wie, wat en waar en vonden wat we zochten...
'Stoffendepot' in de Notebaertstraat 9 te Blankenberge...

En een stoffendepot, da's echt heel zacht uitgedrukt, ziehier enkele sfeerbeelden :-)


Op de bovenverdieping kost ALLES 3 euro per meter, maar je moet wel een beetje willen en kunnen zoeken :-)
Ik vond toch enkele lapjes die ik wel de moeite waard vond:
Links: linnen, katoen, sweaterstof, Vlieseline en biais
Rechts: dunne tricot en boordstof

6 opmerkingen:

  1. waw, wat een stapels stof! Leuk dat je enkele stofjes gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou dan iets van gans onderaan willen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, grappig wel ;-) Maar wie zoekt, die vindt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was inderdaad zoeken in een hooiberg, maar er waren toch wel toffe stofjes tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi,

    Ik heb gehoord dat de vlieseline daar aan 1/m staat... klopt dit? Is de qualiteit dan wel doenbaar?

    Liefs, heidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, 1 euro. Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, ik heb het nog niet gebruikt...

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...