zondag 1 september 2013

Uitlsag give away!

Om te beginnen wil ik jullie allemaal erg hard bedanken voor de vele reacties op mijn give away, ook op mijn andere berichtjes komen heel veel lieve reacties en dat vind ik super! Dank je wel allemaal...

En dan: de winnaar van dit pakket:

Het stuk tricot werd nagemeten en de lengte is...

...............

175 cm!

Dat wil zeggen dat Mamadammeke de terecht winnaar is, zij gokte op 1m76!

Ik doe graag mee en gok op 1m76

Mamadammeke, stuur je mij een mailtje op elkenys84(apestaart)gmail(punt)com?

2 opmerkingen:

  1. Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Merci!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!!! Ik dacht nu echt dat het langer was... ;) Maar eerlijk is eerlijk, Madammeke geniet van je super pakket!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...