zaterdag 31 augustus 2013

Voor meneer en mevrouw (x3)

Binnenkort komen er in onze familie- en vriendenkring een aantal nieuwe aardbewonertjes bij, dus ben ik op zoek naar leuke babycadeautjes. Eentje daarvan ben ik al enkele keren tegengekomen en probeerde ik vandaag zelf uit:


Lekkere zachte olifantenknuffels. 
Deze twee exemplaren zijn voor mijn eigen twee exemplaren, bij wijze van probeersel...

Enkele bevindingen:
- een olifant heeft een slurf (logisch!) en dat is een heel vervelend ding; zowel om te naaien, als om te keren en ook om op te vullen!
- opvulsel daar heb je meer van nodig dan je denkt, véél meer... In deze twee prutskes zit de vulling van een volledig kussen!
- de volgende exemplaren mogen gerust dubbel zo groot zijn... Dus vergroten die handel!

Voor Meneer Voor Mevrouw 1

Morgen mogen we naar een pasgeboreneke gaan kijken; babyborrel! Feestje, dus CADEAUTJE!
Welkom, kleine Celeste...














Voor Mevrouw 2

Met labeltje en kam snap als sluiting van het lusje

En dan als laatste; maandag een nieuw schooljaar, betekent hier; een nieuwe outfit...
Gesmockt rokje voor de dochter met een hartje + kroon van flexfolie.
Zelfde stofje als mijn kleedje voor maandag (jaja, ook voor mij een nieuw schooljaar). Foto daarvan volgt...
 Voor Mevrouw 3

Stofjes olifanten + vlaggenlijn: Action
Stof rokje: Veritas

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een productiviteit !
    Die olifantjes zijn prachtig, maar het rokje wint de eerste prijs, zo schoon!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dingen allemaal! die olifantjes zijn zo liefff! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...