zondag 1 juli 2018

Einde schooljaar

Het einde van een schooljaar, alweer.
En ik zag net dat de vorige post op deze blog al dateert van ongeveer het begin van dit schooljaar... Shame on me!

Een inhaalmanoeuvre ga ik niet doen, ik zou niet weten waar te beginnen, maar de laatste cadeautjes voor dit schooljaar wil ik wel graag tonen.

Voor de leerkrachten van de kinderen, maakte ik een tas die gevuld werd met allerlei potjes + ludieke tekstjes.
Juf Ine, de turnjuf, kreeg een identiek cadeau, maar dat werd al eerder in ontvangst genomen, dus staat niet op de foto's.










De kinderen in mijn klas kregen ook een presentje.
Ik lag een maand in het gips met mijn pols, dus zag ik mijn naaiplannen in het water vallen. Gelukkig was er mijn mama die voorstelde om voor iedereen een sleutelhanger met knuffeltje te haken.
Op het einde van de maand was ik al iets meer beweeglijk, was de pijn verdwenen en lukte het toch (weliswaar in kleine stukjes) om voor iedere leerling nog een tasje te naaien. Toiletzak, pennenzak, ... Ze kunnen zelf beslissen wat de bestemming wordt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...