woensdag 13 september 2017

De eerste schooldag

Ik weet het, rijkelijk laat ondertussen, maar toch wil ik graag nog de outfits tonen van de eerste schooldag hier.

Line kreeg een Candy en Lenn een T-shirt à la Leather Sweater, gewoon de mouwen wat ingekort en geen tailleband.


Beide stofjes komen van De Stoffenstraat in Kasterlee.

En bijna tot geen foto's dit jaar, want het was nog te mooi weer en het speelgoed van de kermis moest dringend getest worden na school :-)

Ik maakte voor mezelf ook een nieuwe blouse, ook met stof van De Stoffenstraat. Het model komt uit een Knipmode van 2013, waar ik tot nu toe nog altijd niets mee had gedaan...



Ik ben echt fan van de stof én van het model!

Fijn nieuw schooljaar voor iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...