woensdag 13 september 2017

Welkom, Warre

Mijn nicht kreeg een tweede kindje: Warre.
Dus werd er nog eens babygerief genaaid. Eigenlijk zijn dat toch leuke projectjes: weinig materiaal nodig en supersnel resultaat! Op zo'n momenten vind ik het dan spijtig dat ik nog niet naaide toen de kinderen hier nog baby waren... Dus dan moet ik mijn schade maar inhalen met baby's van anderen ;-)


Warre kreeg een babybroekje (patroon van Emma en Mona) en een schattig geknoopt babymutsje (gratis patroon dat ik ooit tegenkwam).
Zijn geboortekaartje gebruikte ik om in de scannen en dan de naam uit de snijden met mijn Cameo Silhouette, maar dat lukte veel moeizamer dan gedacht. Er was te weinig contrast op het kaartje, waardoor het programma de letters niet mooi kon herkennen. Na veel sukkelen is het toch gelukt, maar echt strak was het resultaat spijtig genoeg niet...


Ik maakte ook nog een labeltje voor de binnenkant, zo kan makkelijk voor- en achterkant onderscheiden worden.


Grote zus Laure kreeg een kleurpotlodenrol als klein extraatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...