vrijdag 12 augustus 2016

Connecting the knots!

Moet ik nog een introductie schrijven? Blogwereld en Instagram is tegenwoordig overdonderd door het succes van het nieuwste patroon van Mind The Whale: Just Knot It.
Aan de lancering van het patroon werd ook een wedstrijd gekoppeld: Connecting the knots en ik draag graag mijn steentje bij...







Ik gebruikte geen paspel, maar probeerde de tip voor 'valse paspel' die ik vond op de blog van Sisko By Mieke.
Ook probeerde ik het geplooide voorhand, echt een winner!

Ik maakte voor Line maat 104 (4 jaar), ook al wordt ze bijna 7... De lengte nam ik wel voor 7 jaar.
De volgende (ja, die komt er zeker :-) ) mag nog een maatje kleiner, wegens nu iets te breed en te lang. Ach ja, dan is deze er eentje voor volgende zomer...

1 opmerking:

  1. keitof!! en zo grappig dat ze maat 4 jaar draagt! Die van Rosanne was echt krap op haar buikje, 't moet zijn dat ze een beetje dik is dan ;-) In elk geval ben ik het helemaal met je eens: zo'n toppertje he!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...