zondag 22 mei 2016

Naai-update

Nog een keertje een update...
Er wordt nog wel meer genaaid dan dit, maar niet alles raakt op foto :-)

De paasoutfits:











Geschenkje voor de babyborrel van Warre:



Een Suzanne cardigan voor mezelf: (de eerste van vier ondertussen...)



En ook eentje voor Line:










Line ging ondertussen ook een eerste keertje mee op (mini)kamp met de KLJ. Ze kreeg een zakje om bord, bestek en beker netjes bij elkaar te houden:





Cadeautje voor de babyborrel van Leonie:

Een T-shirtje voor Line uit een Bambiblauwpaneeltje:

Een Lotta en Gloriacombinatie voor Line:







5 opmerkingen:

  1. Jij hebt niet stilgezeten. De paasoutfits zijn subliem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal stuk voor stuk weer pareltjes zeg!? Die paasoutfit is idd echt de max! Supermooi!! En je schreef wel een klein foutje denk ik: je schreef dat het een Julia sweater was, maar ik denk dat het de suzanne cardigan is ;-) wel leuke exemplaren! Die wil ik zoooooo graag eens maken, als ooit eindelijk mijn naaimachine hier arriveert en we geïnstalleerd raken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. By the way: welk patroontje gebruikte je voor het paasoutfit van Line? Die plooitjes zijn super? Of is het zelf bedacht? Echt heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aiaiai, natúúrlijk is het de Suzanne i.p.v. de Julia, wat een blunder :-)

      Het kleedje van Line is de Guirlande jurk uit La Maison Victor, maar ik weet niet precies uit welk nummer het komt...

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...