dinsdag 30 juni 2015

Het einde van het schooljaar...

Het einde van alweer een schooljaar... Ze volgen elkaar hier snel op :-)
En eens een traditie gestart, dan moet je daar ook mee doorgaan (ah ja, anders zou het geen traditie zijn...)
De juffen werden allemaal weer bedankt, vanuit de grond van ons hart!
En dit jaar hadden onze kinderen hier precies véél juffen :-)

Voor de vaste klasjuffen van de kinderen, maakte ik een Elisanna draagtas.
En ook de juf van de muziekles en de begeleidster (mijn tante) kregen zo'n exemplaar.
Ik maakte twee duo's uit dezelfde stoffen, Line en Lenn kozen zelf welke tas naar welke juf ging.

Als laatste werden alle tassen nog gepersonaliseerd met de naam van de betreffende juf in flockfolie.







Voor juf Ine (de turnjuf), juf Sarah (de kinderverzorgster) en juf Lesley (de vervangende kinderverzorgster) werd er een gepersonaliseerde sleutelhanger voorzien. Dit ideetje deed ik op tijdens één van onze naaiavondjes van De Rode Draad. Merci Anneleen, voor het idee!
(Anneleen heeft zelf ook een blog: neem eens een kijkje op http://handgemaaktdatsmaakt.blogspot.be)

Sanne, de hulpjuf van Line haar klas, krijgt een toilettasje-met-naam.



Voor nog een juf (geen juf bij ons op school) ook een toilettas, een maatje groter.
Deze is bestemd voor de juf van een zoontje van een vriendin (volgen jullie nog?), omdat die bewuste vriendin het zo lief vroeg :-)




En zoals elk jaar vallen ook de kinderen van mijn klas in de prijzen...
Dit jaar krijgen ze allemaal een portemonneetje en een boekje met naam...
Er zitten eigenlijk twaalf leerlingen in mijn klas, maar eentje kreeg zijn cadeautje afgelopen week al omdat hij er de laatste dagen van het schooljaar niet meer bij kan zijn...



Oef, en nu mag de vakantie beginnen :-)


2 opmerkingen:

  1. Amai Elke, jij hebt nog serieus gas gegeven op de naaimachine precies. :-)
    Je projectjes zijn allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de juffen zullen weeral blij zijn, mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...