donderdag 28 mei 2015

De outfits voor de barbecue

Ik vertelde al eerder dat we uitgenodigd waren bij mijn zus voor een barbecue.
De kinderen droegen een nieuwe outfit, en die moet natuurlijk hier ook nog getoond worden...
Line kreeg een rimpelrokje met kleine wasbeertjes (stofje van Babarum) en een bijpassende T-shirt met wasbeer. Ik zocht op internet een mooie prent van het beest, printte op transferpapier van Hema, streek op een T-shirtje van Decathlon en klaar!
Lenn kreeg een nieuwe Theo, ook uit datzelfde leuke stofje, maar jullie zullen een beetje je verbeelding moeten gebruiken, want meneer had geen zin in een uitgebreide fotoshoot. Bijgevolg staat nergens zijn hemd volledig op foto, die hebben jullie dus nog te goed.
Het kleedje dat ik aan had, was één van de eerste kleedjes die ik naaide en ik ben daar nog steeds heel tevreden over. Ik heb het al enkele keren met plezier gedragen. Het is een patroontje van Burda, maar geen idee meer welk nummertje...














En het beste van heel de avond? Althans voor de kinderen...
Anke peet en nonkel Jelle hebben een zwemvijver! Dolle pret...




4 opmerkingen:

  1. dat ziet er toch weeral fantastisch uit, precies een leuke namiddag gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalige BBQ!
    Wat leuk dat ze hun nieuwe outfit aan konden trekken... heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Tof met dat bijpassende t-shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er echt allebei schitterend uit! En zo tof met de wasbeer op het t-shirt!
    Ook jij straalt in je kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...