zondag 12 oktober 2014

Herfstige raamversiering

Bij ons op school worden de ramen altijd versierd naargelang het thema - seizoen - project - ...
Voor 'de herfst' ging ik aan de slag met vilt en wat lint.
Kwestie van een beetje duurzaam te werken; in plaats van elk jaar opnieuw papieren versiering te maken, hoop ik dit nu enkele jaren te kunnen gebruiken.
7 ramen in mijn klas, dus 7 slingers...

Ik haalde het idee bij Mieke van de blog Sew Natural.
Ik gebruikte wel vilt in plaats van gewone stofjes en stikte een lang zigzaglint mee vast. Alles voor de stevigheid hé...

Het (hele dikke) vilt kocht ik begin dit jaar op L'aiguille en fête, het zigzaglint is een cadeautje van ons mama die er ooit meters en meters van kocht op de rommelmarkt in Diest.


Ik ben eens benieuwd wat ze morgen op school zullen zeggen...

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Ze zullen blij zijn met zo een mooie klas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan, ze zullen wel blij zijn op school.
    Herfstkleuren vind ik altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap! Alle kindjes gaan in die klas willen zitten :-)
    Had het dit weekend ook op pinterst zien passeren en staat hier op het lijstje om ook eens te maken.


    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...