vrijdag 18 juli 2014

Zomergerief voor ons kleinste venteke

Vandaag kwam ik tot de conclusie dat de kleinste hier in huis niet veel zomershirts heeft, type T-shirt zonder mouw...
Ik dacht, dat fixen we toch snel... Verkeerd gedacht dus, zo eenvoudig was het niet!
Maar... Ik steek de schuld op de hitte! Veel en veel te warm op mijn naaizolderke en alles naar beneden sleuren, twee verdiepingen lager, dat zag ik ook niet zitten...
Ik begon met het sterrenshirtje, maar eens dat klaar was, vond ik het nogal 'gesloten' voor de zomerse temperaturen. De twee volgende werden afgewerkt met een rolzoompje. Niet perfect, maar och, het is ook maar voor thuis :-)

1 opmerking:

  1. ze zien er nogthans toch tof uit, en Lenneke zal er zeker weer heel mooi mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...