zondag 22 juni 2014

Gelukkige verjaardag, zus!

Mijn zus is jarig, wij mogen naar haar verjaardagsfeestje :-)
Ze krijgt dus een cadeautje; een Paulien uit Mijn Tas...
Het stofje met print is er eentje dat ik koos bij Sew Natural toen ik mijn cadeaubon in ontvangst mocht nemen.
Omdat de twee gebruikte stoffen van heel stevige kwaliteit zijn, gebruikte ik geen extra versteviging meer... Ik vind ze goed zoals ze is. Hopelijk is de jarige er content mee!
De tas werd nog opgevuld met wat lectuur voor haar vele uurtjes op de trein.


Buitenstof: Sew Natural
Binnenstof: Ikea
Rits: uit de voorraad
KamSnaps: Kleurenmix
Patroon: Paulien II uit Mijn Tas

2 opmerkingen:

  1. Ik ben er inderdaad heel content mee! Ze staat al klaar voor mee naar het werk te nemen zo meteen :-) merci!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah nu zie ik ze, gevonden via de zijbalk idd :-) mooi exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...