dinsdag 27 mei 2014

Zin in een swapke?

Ik maakte twee shortjes voor de komende zomer. Patroontje lag al heel lang te wachten, zo lang zelfs dat ik helemaal niet meer weet waar ik het vond...
Ik maakte voor Line een 5 jaar en voor Lenn een 3 jaar.

Resultaat?
Ik denk dat ze er in het beste geval binnen 5 jaar of zo wel zullen in passen met hun smalle poepkes... ze zijn allebei veeeeeel te groot. Zo groot zelfs dat mijn schoonmoeder past in de meisjesversie! (Nu moet ik wel zeggen dat mijn schoonmoeder echt een heel 'smalleke' is)

Conclusie; voor de bleke meisjesversie heb ik al een kandidaat,  de donkere jongensversie wil ik graag aanbieden om te swappen.
Ik denk dat de short ongeveer overeen komt met een 6-7 jaar of zo.
Zie je deze short graag aan de billekes van uw kroost? Laat dan gerust een berichtje achter onder deze post met hetgeen wat je wil ruilen (ik ben fan van leuke stofjes met symmetrische prints à la Soft Cactus of iets in dat genre :-) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...