woensdag 9 oktober 2013

de buit van het stoffenspektakel

Vandaag naar het stoffenspektakel geweest...
De buit?
Kijk maar even mee:


Tricot voor kaptruien en tuniekjes voor de kinderen


Katoentjes voor kinderkleding en cadeautjes


Tricot voor wikkeljurk voor mezelf


Zacht stofje voor... (waarschijnlijk (deel van) een kaptrui voor Line)


Blauwe stof voor een broek voor mij en grijs overschotje voor ??? (ik had gehoopt dat ik er een rok uit zou krijgen, maar ik vrees ervoor...)


Fournituurkes :-)


Patroonpapier, overlockgaren, vlieseline, naalden, plaksteentjes, lintjes, paspel, garen, kopspeldekes, ...


..., ritsen, biais, nog paspel en tassenband

Ik blij??? Ik heel blij!!!

7 opmerkingen:

  1. Ik was er ook gisteren. De tricot van de bovenste foto, waren dat opgerolde couponnekes? Ik heb de blauwe ook gekocht (gele heb ik niet gezien, anders had ik die ook nog meegenomen), en lang getwijfeld over die met bloemetjes, maar de dochtertjes wilden niet. Uiteindelijk daar nog een rode met uiltjes van meegenomen.
    En die andere tricot (voor de wikkeljurk) heb ik er 2 jaar geleden gekocht, en al een rok en kleedje van gemaakt (http://www.neven-jansen.be/mama/2012/8/23/assorti.html). Zalig stofje, en leuk om te zien dat die nog altijd populair is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En van die katoentjes heb ik dat middelste van de onderste rij een tijdje geleden bij Modecoupon gekocht... ;-)

      Verwijderen
    2. die tricots zijn inderdaad opgerolde couponnekes, van een van de eerste kramen die ik tegenkwam.
      en jouw rok en kleedje voor je dochter zijn geweldig mooi! ik vond het ook een geweldig mooi stofje...

      Verwijderen
  2. hihi,
    allee, gelle hebt ulle eens laten gaan zegt :)
    Die katoen met bruine uiltjes is super schattig! daar zie ik al een hemdje voor lenn in :) (en een simpel jurkje voor line?)
    Ze zullen er in elk geval weer piekfijn en fleurig uitzien!

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben benieuwd naar al het moois dat je weer gaat maken van al die stofjes, de kindjes zullen weeral content zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...