donderdag 15 augustus 2013

Give away

Ik kondigde het al aan: hier en hier...
Ik doe een give away!

De aanleiding: mijn tweede ver-maand-dag van mijn blog en dat wil ik graag met jullie vieren...

Wat valt er te winnen?





een universeel blinde-rits-voetje

4 paar knoopjes (strikjes, auto's, zeehondjes en vintage)

5 bij elkaar passende stofjes

een stukje hertenstof


en een reep gestreept tricot (lengte? Ja, dat is de vraag!)

Hoe kan je winnen?
- Je bent volger van deze blog (nog geen volger? Je kan heel makkelijk volger worden via de 'Bloglovin'-knop rechts bovenaan)
- Je laat hieronder een berichtje achter met de geschatte lengte van het stuk gestreept tricot (indien je reageert als anoniem, denk er dan aan dat ik je moeilijk kan terugvinden indien je de winnaar zou zijn :-) )
- Extra kans nodig? Als je op jouw blog een linkje plaatst, krijg je een tweede vermelding in de uiteindelijke lijst!
- Meedoen kan tot en met 31augustus. Op 1 september (mijn laatste vakantiedag) maak ik de winnaar bekend; de winnaar wordt diegene die met zijn schatting de lengte van het stukje tricot het best benaderde...

Veel succes!!!

34 opmerkingen:

  1. ik schat het stuk stof een 1,40m lengte

    nog veel naaiplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel graag mee om dit prachtige pakketje te winnen. Leuke blog trouwens.

    Ik waag een gokje: 143 cm

    Ik zal ook zorgen voor wat reclame op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik waag ook graag een kansje en gok op 185 cm.
    zal ook een linkje op mijn blog zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst doe ik een gokje ... 205 cm. En nu ga ik je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo leuke blog heb je! Kom je gezellig volgen ;) en waag ook n gokje 173 cm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog heb je en je maakt super leuke dingen. Ik ben je volger geworden. Ik waag ook een gokje. De lengte van de tricot 1, 60 .

    Ik ben ook net nieuw in blogland. Vind je het leuk om mij ook te volgen? annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leukleuk! Tof pakketje! Ik doe graag mee en gok op 1,51m :-)
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuk, ik gok 1.41 m en zal direct wat reclame aan de zijkant van mijn blog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi net je blog ontdekt en meteen bij mijn favorieten gezet op www.leukewereld.blogspot.com. Ik doe heel graag mee om je pakketje te winnen, ik schat dat het 1,95cm is.
    Jouw blog wordt gedeeld bij mijn LEUKE BLOGS.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook mee! Gok op 1,5m.
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee en gok op 2.20m.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elke, ik weet niet of je mijn blog al gelezen hebt. Maar je hebt mijn give away gewonnen. Voor het opsturen van de spulletjes heb ik graag je gegevens. Dat mag je sturen naar

    annetlugtenburg@gmail.com

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mailtje is verstuurd, geweldig gewoon! Dank je voor jouw fijne give away, ik vind het geweldig dat ik gewonnon heb :)

      Verwijderen
    2. Je pakketje is zojuist verzonden. Je kan hem 1 dezer dagen verwachten. Geen idee hoe lang het duurt om vanuit Nederland naar België te versturen. Ik hoop dat ik er een creatie van terug zie. Heel veel plezier ermee.

      Verwijderen
    3. joepie, joepie...
      ik kijk er al vol spanning naar uit! ik laat je iets weten van zodra het hier gearriveerd is.

      dank je wel voor je fijne give away!

      Verwijderen
  13. Leuk pakketje! En leuke blog natuurlijk!
    Ik gok 163 cm

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, ik doe graag mee!
    Heb net een linkje bij mij gezet (maaksels van CarlaK).
    Ik denk dat de repel tricot 2 meter en 1cm is !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk ik doe ook graag een gokje... 186 cm (zo lang ben ik haha!)

    Ik plaats een link op mijn blog!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even alle wiskunde-formules bovenhalen...diep nadenken...euhhh 2 meter!
    En uiteraard zal ik een linkje zetten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. even vergeten zeggen: het is wel een gigantisch pakket dat je weggeeft, vallen wij even met ons achterste in de boter hihi!

      Verwijderen
  17. Ik ga bij deze een tweede gokje wagen
    Lengte van de tricot 1,85

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook graag mee, ik gok op 2,02 m.
    Een linkje komt er nog aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ga ook eens proberen :). De lengte is 247 cm. En ik post een linkje, dus dan gok ik nog eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkige vermaand-dag
    ik denk dat ie 151 cm is.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik gok op 2m40 en word volger.
    Kom je ook eens bij mij kijken?
    http://neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie give away en je hebt een leuk blog! Ik schat de stof op 234 cm, maak graag kans, kan helaas nergens een link plaatsen maar ga je met plezier volgen!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...