zondag 28 juli 2013

The Detour Diaper Bag en een aankondiging

Terug van weggeweest...
Enkele daagjes naar de Belgische kust met stralend-pfffffffffff-warm-zweet-badbakken-en-bikini-weer!
En ondertussen ook de naaikriebels weer te pakken gekregen... Wat rolde er vandaag van onder de machine? Een Detour Diaper Bag! Juist ja: een luiertas... Ik ga ze absoluut niet voor dat doeleind gebruiken; wij zijn hier (bijna) dat stadium ontgroeid.
Maar ik vond het zo'n mooie tas die zeker ook voor 1000-en-één andere doeleinden kan gebruikt worden.
Aangezien ik als leerkracht vaak veel verbeterwerk moet meenemen, zal deze tas daarvoor gaan dienen, denk ik: véél ruimte, brede en stevige 'litsen' (schoon woordje, hé; eigenlijk dus 'de schouderbanden' :) )
Achteraf gezien had ik misschien beter de twee buitenstoffen omgewisseld, dat had waarschijnlijk een mooier resultaat gegeven, maar ik ben toch héél content met mijn nieuwste aanwinst!
Patroon komt van bij make-baby-stuff.
Stof komt van bij Ikea en ik gebruikte maar twee soorten: de bruine buitenstof gebruikte ik ook als voeringstof en omdat het zo'n stevige stoffen zijn, moest ik niets extra meer verstevigen...
De sluiting in het patroon is een magneetsluiting, ik verving ze door een Kam Snap, véél makkelijker vind ik zelf...

VOORKANT: (met drie vakken vooraan)

 ACHTERKANT:

SLUITING:

En dan... In de titel hierboven had ik het ook al over een aankondiging....
Wel:
in mijn allereerste berichtje sprak ik over een give away.
Ik moet met het schaamrood op mijn wangen bekennen dat ik dat eventjes uit het oog verloren was.
MAAR;
- omdat ik ondertussen al 38 (!!!) volgers heb via Bloglovin en nog eens 4 via Blogger
- omdat ik (nog maar) bijna 2 maanden aan het bloggen ben (en toch al 42 volgers! Ik sta er eigenlijk zelf versteld van!)
- omdat ik ondertussen zelf ook al een TWEE keer een give away gewonnen heb
- omdat ik graag dingen weggeef....

maak ik er nu echt-waar-beloofd werk van!

Op 14 augustus zal ik mijn tweede blogver-maand-dag vieren en dat wil ik graag samen met jullie doen. Tegen die dag flans ik hier het één en ander in elkaar en maak ik daar een give away van.
Hou dus zeker en vast mijn blog in het oog (kan heel makkelijk door volger te worden via Bloglovin, moest je dat nog niet zijn) zodat je zeker niets mist!

2 opmerkingen:

  1. Je tas is goed gelukt.
    Ze dient voor veel meer dan alleen nmaar luiers.

    En ja, je hebt werkelijk al veel volgers om nog maar net bezig te zijn.
    Tof, eh, dat aantal zien stijgen?
    Ik ben een half jaar bezig en nog steeds heel content wanneer er volgers extra komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en de tas ziet er inderdaad heel praktisch uit. Ik heb het patroon hier ook al een tijdje liggen en als ik jouw prachtige resultaat zie, krijg ik al zin om er ook eens werk van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...