zaterdag 22 juni 2013

Uitbreiding kleerkast

De uitbreiding van de kinderkleerkasten wordt hier verder gezet...
Vandaag rolden van onder 'het naaimachien': een Abacadabrakleedje voor de dochter en een Burdahemdje voor de zoon. Allebei voorzien van Kam Snaps! (Ah ja, ik had ze toch al enkele dagen en nu móesten ze gewoon uitgeprobeerd worden...) En zoals velen reeds voor mij, ben ik ook liefhebber geworden van die plastic spulletjes. Ontelbaar veel sneller dan een knoop aannaaien + van een knoopsgat voorzien EN zóveel verschillende flashy kleurtjes. Wat wil een mens nog meer???




Stof met appeltjes: markt Brussel-Zuid
oranje stof: stoffenvoorraad van de mama :-)
Kam Snaps: Dawanda






Uilenstof: Stoffenspektakel
Kam Snaps: Dawanda

Van enkele restjes stof maakte ik ook nog twee knikkerzakjes voor de Schoendozenactie waar deze dame ook voor in de weer was...  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...